Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

7 Ένα τραγούδι δικό μου

Σήμερα μπαίνοντας να ακούσω το τραγούδι κατάλαβα ότι δεν έπαιζε. Ζητώ χίλια συγνώμη για όσους πάτησαν το play για να το ακούσουν και δεν μπόρεσαν. Τώρα παίζει κανονικά, οπότε αν θέλετε δεν έχετε παρά να πατήσετε το play για να το ακούσετε. Αυτό είναι το δεύτερο κατά σειρά τραγούδι που δημιούργησα με τίτλο "Secret Paths". Είναι ένα τραγούδι που κινείτε σε ρόκ ρυθμούς όπως το "Rain Of Love" αλλά αυτό περιέχει και μια δόση μυστηρίου. Εύχομαι να σας αρέσει. Περιμένω σχόλια σας είτε είναι αρνητικά είτε θετικά είναι όλα καλοδεχούμενα.


7 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Σάββα το νέο κομμάτι μ’ ευχαριστεί, μ’ εξιτάρει. Ξέρεις ότι μου αρέσουν τα μπίτια, τι να πω είσαι ο ιεροφάντης των Μουσών αυτό τα λέει όλα. Συνέχισε έτσι.

Σάββας είπε...

Ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου. Η γνώμη σου είναι πολύ σημαντική για εμένα σε ότι και αν κάνω. Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση σου.

Κωνσταντινος είπε...

Πολύ καλή προσπάθεια Σάββα!!Μου άρεσε και αυτό το τραγούδι εξ ίσου με το προηγούμενο!Συνέχισε την προσπάθεια!

Κωνσταντινος είπε...

Αργησα λιγο να μπω στον ιστότοπο σου καθώς απολάμβανα την μεγάλη νίκη της ομάδας μου!!!

Σάββας είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε μου. Συγχαρητήρια για την νίκη σας.

Έλενα είπε...

Αυτό το τραγούδι ήταν το καλύτερο από όλα μπαμπάκα μου!!!!!!!!!!! Συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό !!!!!!!!!! keep walking forward

Σάββας είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ελενίτσα μου. Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για την συνέχεια.

Για να χρησιμοποιήσετε ένα από τα παρακάτω emoticons απλά γράψτε στο σχόλιο σας τους χαρακτήρες που είναι μετά από αυτό:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( =)) Grab Smily Gadget

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Εκφράσου ελεύθερα

Referring Blogs